Rondo.cz roste. Oznamuje již 200 tisíc uživatelů a do konce roku plánuje 500 tisíc

Společnost Rondo.cz, která se zaměřuje na komplexní outsourcing věrnostních programů a spotřebitelských soutěží, oznámila překročení dalšího milníku. Systém Rondo.cz využívající prvky zábavy a gamifikace hlásí aktuálně již 200.000 registrovaných uživatelů a do konce roku plánuje nárůst na 500 tisíc. Originální a moderní řešení, které je první svého druhu na světě, z dílny české firmy využívají již například značky Království hraček Bambule a Sparkys, AXA nebo ASUS.  

„Velice nás potěšilo, že Rondo.cz se rychle uchytilo a etablovalo na českém trhu je lákavé a atraktivní jak pro uživatele, tak zapojené partnery,“ prozrazuje Lukáš Vršecký, spoluautor a jednatel Rondo.cz. 

O úspěchu projektu svědčí i další čísla. Hodnota výher, které zákazníci partnerů získali, již dosáhla celkem téměř 8 milionů Kč a Rondo.cz uživatele potěšilo více než 700 000 vítězství. Rondo.cz rozdělilo mezi vítěze přes 9 000 hodnotných výher a každý měsíc jsou ve hře výhry, jejichž hodnota přesahuje jeden milion korun. Nejnověji bude mezi cenami dokonce osobní automobil Škoda Kodiaq.

Rondo umí nahradit stávající věrnostní programy, které většinou nutí své uživatele sbírat po dlouhou dobu body, za které v drtivé většině získají odměnu, o kterou ani nestojí. S Rondem mohou naopak i za malý nákup nebo interakci na webu dosáhnout na hodnotnou odměnu. A to vše formou napínavé a zábavné online hry, kterou lze hrát na počítači či mobilním telefonu kdekoliv a kdykoliv. Partnerům pak Rondo.cz umožňuje získat také zcela nové zákazníky nebo více spokojených zákazníků. 

Mezi partnery Rondo, kteří ho využívají pro odměnu za věrnost nebo motivaci svých zákazníků patří pojišťovna AXA, ASUS, Království hraček Bambule a Sparkys, BoardStar, inSPORTline, sLéky a další.

Poslední novinkou Rondo.cz je spuštění spotřebitelské kampaně s klíčovým partnerem Wormelen group, která je známá jako Království hraček Bambule a Sparkys. Nový koncept bude odměňovat zákazníky výherními losy, na kterých budou moci vyhrát ceny v hodnotě deseti milionů korun. Akce má i charitativní rozměr – za každé sdílení losu na sociálních sítích poputují hračky dětem do Nemocnice Na Bulovce.