SodaStream má nejen nové výrobníky, ale i kampaň

SodaStream je na českém trhu dlouhodobým lídrem v kategorii výrobníků perlivé vody a podle průzkumů vlastní tento přístroj už každá šestá česká domácnost. V květnu po 14 letech uvedla značka na trh úplně nové portfolio produktů, jejichž prostřednictvím chce řady svých zákazníků ještě rozšířit. Pomoct má i nová kampaň, která dává do popředí pozitivní emoce a zážitky. Kromě udržitelnosti tak k benefitům přípravy domácí perlivé vody SodaStream přidává i socializaci a příležitost vymanit se ze stereotypu a každodenní rutiny.

Víc pozitivních emocí

Neomezené a zároveň udržitelné možnosti při přípravě perlivých nápojů? SodaStream chce být pro své zákazníky více než jen funkční volbou, díky níž mohou pomáhat planetě přímo z pohodlí domova. Nová kampaň SodaStream a televizní spot s claimem „Objevte svoje vlastní perlivé osvěžení!“ je motivuje k sebevyjádření, kreativitě a socializaci. Ambicí značky je posunout vztah se zákazníkem do osobnější roviny, a to na bázi pozitivních zážitků a emocí. „Nová generace výrobníků perlivé vody má punc udržitelnosti, modernosti a prémiové kvality. Zároveň však chceme našim zákazníkům připomenout, že SodaStream není jen elegantní způsob, jak se vyhnout tunám plastového odpadu z jednorázových lahví. Je to originální životní styl, který je udržitelný, ale zároveň pestrý, stejně jako možnosti pitného režimu, které jim SodaStream nabízí,“ vysvětluje Martin Michelík, marketingový manažer SodaStream Česká republika, a pokračuje. „Věříme, že právě toto je cesta, jak se přiblížit i k mladší generaci, která si vztah ke značce často vytváří na základě pozitivní emoční vazby.“

Blíže k přírodě i lidem

Kampaň je součástí nové strategie SodaStream „Push for Better“, která ukazuje, jak malé změny v chování jednotlivců mohou vyvolat proud pozitivních změn s efektem pro celou planetu. Rozhodnutí pro změnu k lepšímu ale podle SodaStream působí pozitivně i na samotného jednotlivce. Ten se přechodem na domácí přípravu perlivé vody může vymanit ze stereotypních vzorců chování a zároveň si otevřít prostor pro seberealizaci i příjemné chvíle ve společnosti přátel či rodiny. „Kampaň přichází v čase, kdy jsou pozitivní emoce a socializace cennější než kdykoli předtím. Jsem přesvědčený, že tento aspekt bude ve spotřebitelském chování sehrávat stále významnější roli,“ dodává M. Michelík.

Na všechny obrazovky

S novou kampaní míří SodaStream na televizní i digitální obrazovky. Kromě TV spotu, který bude postupně nasazený ve dvou různých stopážích, podpoří SodaStream svoji komunikaci v televizním prostoru i sponzorskými odkazy. V online prostoru a na sociálních sítích chce značka intenzivně komunikovat i dalšími videospoty a vizuály.